Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegyes Balázs
További közreműködők: Kárpáti Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikációs rendszer
marketing
marketingkommunikáció
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28203

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28203
005 20210208125707.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hegyes Balázs 
245 1 0 |a Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata  |c Hegyes Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkámban a Multi-Motor&Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszerét  és kommunikációs stratégiáját tartalmazza.  
695 |a kommunikációs rendszer 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Kárpáti Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28203/1/Multi-MotorBringa_Kft_projekt_munka%202.pdf  |z Dokumentum-elérés