Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
Saved in:
Main Author: | Hegyes Balázs |
---|---|
Other Authors: | Kárpáti Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kommunikációs rendszer marketing marketingkommunikáció ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28203 |
Similar Items
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A rendezvényszervezés gyakorlata az L.A. Multi-Zone Kft. példáján keresztül.
: Magyar Nóra Rozália
: Magyar Nóra Rozália
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István
: Dióssy István
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Multi-skills effectiveness in upscale hotels in Morocco
: Fares Mohammed Yassine
: Fares Mohammed Yassine
Az Audi Hungaria Motor Kft. Magyarországon
: Bödör Eszter
Published: (2008)
: Bödör Eszter
Published: (2008)
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
GE Hungary Kft napi ciklikus leltározási folyamatainak elemzése és auditálása
: Csoma Bianka
: Csoma Bianka
Multi a multiban - Multikulturalizmus a Robert Bosch Kft.-nél
: Jeroskovics Angelika
: Jeroskovics Angelika
Egy hamburgerező napi operatív folyamatai és működési struktúrája
: Nagy Attila
: Nagy Attila
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
KKV versus multi - különös tekintettel az adózásra
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Munkaerő-kölcsönzés a Multi Job Cégcsoporton keresztül
: Vajai Réka Csenge
: Vajai Réka Csenge
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
Szervezeti szintű érzelmi intelligencia és kommunikáció közötti kapcsolat elemzése
: Szegő Réka
: Szegő Réka
Kommunikációs stratégia a Tahitian Noni International nemzetközi szintű terjeszkedésében
: Bálint Eszter
: Bálint Eszter
Értéklánc-szemlélet a multi- és transznacionális vállalatok tevékenységeiben
: Fehér Norbert
: Fehér Norbert
Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig
: Kreisz Ágnes Andrea
: Kreisz Ágnes Andrea
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
Neuigkeit an dem Budapester Hotelmarkt – „multi-brand Combo Hotel”
: Niedermüller Gábor
: Niedermüller Gábor
Multi-country analysis of existing transfer pricing simplification measures
: Balog Annamária Rózsa
: Balog Annamária Rózsa
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Wallis Motor Pest Kft. pénzügyi szemléletű elemző bemutatása
: Mag Levente
: Mag Levente
Globális értékláncok az Audi Hungaria Motor Kft. tekintetében
: Vigh Dóra
: Vigh Dóra
Az Universal Motor Kft. üzleti tervének elemző bemutatása
: Körmendi Andrea Tímea
: Körmendi Andrea Tímea
Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
: Böröczky Péter
: Böröczky Péter
Fedezetlen hitelbírálati motor működése és modellezése
: Bajka Milán Béla
: Bajka Milán Béla
MMOG/LE beszállítói anyaggazdálkodási önértékelési rendszer bevezetése a General Motors vállalatánál
: Belencsák Boglárka
: Belencsák Boglárka
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Similar Items
-
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán -
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta -
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka -
A rendezvényszervezés gyakorlata az L.A. Multi-Zone Kft. példáján keresztül.
: Magyar Nóra Rozália -
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella