A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
Saved in:
Main Author: | Jász Jerne Sarolta |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális turizmus influencer marketing koronavírus-járvány Social media Tiktok turizmusmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28230 |
Similar Items
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
The Influence of Social Media on Consumer Behavior
: ElHamory Fares Anouar Midhat
: ElHamory Fares Anouar Midhat
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Az informatika virágzása pandémia idején
: Vámos Gabriella
: Vámos Gabriella
The impact of influencer marketing on Lining – as Chinese social media Douyin as an example
: Ye Jingmei
: Ye Jingmei
Kapcsolódás és megküzdés - Pandémia idején.
: Kiss Zsófia Ilona
: Kiss Zsófia Ilona
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
The Influence of Social Media Marketing on Attracting Budapest Business University Student Enrollment
: Pham Ha Phuong
: Pham Ha Phuong
Munkaszervezés és munkavégzés a pandémia idején
: Gégény Viktória
: Gégény Viktória
The influence of social media on the travel decision making process
: Dudás Ádám
: Dudás Ádám
An Evaluation on How Consumer Behaviour is Influenced by Social Media
: Lee Songyi
: Lee Songyi
Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre
: Hawartheh Mirjam
: Hawartheh Mirjam
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
A járműipar helyzete a pandémia idején
: Ragó Bence
: Ragó Bence
Új munkavállalók integrálása a pandémia idején
: Tóth Roberta
: Tóth Roberta
Examining The Impact of Social Media Influencers' Credibility on Consumer Behaviour
: Králik Petra Laura
: Králik Petra Laura
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni
: Németh Linett Fanni
Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Social media psychology and its influence on Instagram users' travel inspiration
: Kovach Olga
: Kovach Olga
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
: Grimm Erika
: Grimm Erika
Social Media Marketing Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése
: Fodor Norbert
: Fodor Norbert
A légi közlekedés helyzete - változások a pandémia idején
: Pogány Enikő Ráhel
: Pogány Enikő Ráhel
A home office hatása a munkavállalókra pandémia idején
: Benke Diána
: Benke Diána
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
A rekreáció térnyerése a COVID-19 alatti korlátozások és turizmusregresszió idején
: Tátrai Gabriella
: Tátrai Gabriella
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Artificial Intelligence in Social Media Marketing
: Kuklis Júlia
: Kuklis Júlia
Social media marketing The relation of customer engagement and word-of-mouth on Facebook
: Sztrojiny Robert
: Sztrojiny Robert
Karrierváltás pandémia idején – karrierváltás IT irányba és a programozó boocampek
: Toma Emília Erzsébet
: Toma Emília Erzsébet
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Similar Items
-
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor -
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka -
The Influence of Social Media on Consumer Behavior
: ElHamory Fares Anouar Midhat -
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória -
Az informatika virágzása pandémia idején
: Vámos Gabriella