Mattering brands

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Eliána Gréta
További közreműködők: Papp Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célvezérelt márka
CSR
purpose-driven márkastratégia
szeretetmárka
társadalmilag releváns márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28231

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28231
005 20210208125834.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Eliána Gréta 
245 1 0 |a Mattering brands  |c Takács Eliána Gréta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Miben különbözünk a többi hozzánk hasonló arculatú vállalattól? Miért van ránk szükség? Észrevennék a fogyasztók a hiányunkat? Miért jöttünk létre? Ezek a kérdések döntő fontosságúak egy vállalat hosszútávú fennmaradásának és sikerességének a szempontjából, éppen ezért szakdolgozatomban olyan vállalkozásokat vizsgáltam meg, melyek alaptevékenysége közvetlenül egy társadalmi célt szolgál, és az értékeik és céljaik mentén építik fel működésüket. A tanulmányom során a célvezérelt márkák, másnéven a purpose-driven brand-ek vállalati társadalmi felelősségvállalástól (CSR), szeretetmárkától (lovemark) és purpose-washingtól való eltérését kutatom, és nemzetközi szintű jó gyakorlatokat mutatok be. Primer kutatásomban egyrészről kérdőíves kutatás segítségével térképezem fel az emberek márkákkal kapcsolatos attitűdjét, a társadalmilag releváns márkák ismertségét és a róluk alkotott képet. Mindezeken túl két hiteles márka magyarországi leányvállalatának márkaszakértőjével készítettem mélyinterjút, melyek segítségével a purpose-driven márkastratégia rejtelmeibe és kihívásaiba is bepillantást nyerhetünk. 
695 |a célvezérelt márka 
695 |a CSR 
695 |a purpose-driven márkastratégia 
695 |a szeretetmárka 
695 |a társadalmilag releváns márka 
700 1 |a Papp Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28231/1/MATTERING%20BRANDS_Tak%C3%A1cs%20Eli%C3%A1na%20Gr%C3%A9ta.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28231/2/MATTERING%20BRANDS-%201.%20Mell%C3%A9klet.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28231/3/MATTERING%20BRANDS-%202.%20Mell%C3%A9klet.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28231/4/MATTERING%20BRANDS-%203.%20Mell%C3%A9klet-%20K%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv%20%C3%BCres%20p%C3%A9ld%C3%A1nya.pdf  |z Dokumentum-elérés