Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
Saved in:
| Main Author: | Tomek Vanessza |
|---|---|
| Other Authors: | Jancsik András |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | ANholt Magyarország média országmárka országmárkaimázs turisztikai imázs |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28251 |
Similar Items
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina
: Kollarik Edina
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág
: Zwirn Dorottya Virág
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
: Szabó Kitti Laura
: Szabó Kitti Laura
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A munkáltatói márka hatása a vállalatról kialakított képre-A vállalatok employer branding kommunikációjának szerepe és hatása a munkáltatói imázsra
: Mezei Georgina
: Mezei Georgina
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili
: Gáspár Lili
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Török kori emlékek turisztikai jelentősége Magyarországon
: Rónay Ágnes
: Rónay Ágnes
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
A turisztikai termékfejlesztések jelentősége és hatása Magyarország turisztikai bevételeire
: Oravecz Réka
: Oravecz Réka
A gasztronómia turisztikai jelentősége és növekedési lehetőségei Magyarországon
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Észak-Olaszország turisztikai jelentősége
: Jakab Fanni
: Jakab Fanni
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
Similar Items
-
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina -
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk -
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág -
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes