Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sturcz Lili Orsolya
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikációs eszközök
kultúra
kultúrmenedzsment
marketing
médiafogyasztási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28254
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban megvizsgálom a kultúra, főleg a magas kultúra helyzetét Magyarországon. Megvizsgálom ki a magyar kortárs művészet jelenlegi célcsoportja, illetve ki lehetne még célcsoport a műfaj számára. Szekunder kutatásaim során olyan kérdésekre keresem a választ, mint a Z generáció kultúra-, médiafogyasztása, amely bemutatja, mely kommunikációs eszközökön aktívak. Célom, hogy bemutassam a marketing eszközök használatának a kulturális szférában, a magyar kortárs művészet népszerűsítésének érdekében.