Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
Elmentve itt :
Szerző: | Sturcz Lili Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kommunikációs eszközök kultúra kultúrmenedzsment marketing médiafogyasztási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28254 |
Hasonló tételek
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia
: Jakab Klaudia Szilvia
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
Kultúramarketing, avagy operába járni menő ?!
: Czecze Judit
: Czecze Judit
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert
: Katonai Norbert
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel
: Türkösi Éva Liel
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Goldschmidt Éva Liel
: Goldschmidt Éva Liel
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Arctalan művészet
: Sajó Annamária
: Sajó Annamária
A reklám, mint alkalmazott művészet
: Szalai Lili Janka
: Szalai Lili Janka
Sportsajtó és művészet
: Judi Ádám József
: Judi Ádám József
Művészet és Társadalom
: Feltser Alexia
: Feltser Alexia
Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése.
: Neményi Zoltán Dávid
: Neményi Zoltán Dávid
Hitelkártyák népszerűsítésére irányuló marketing tevékenységek elemzése a hazai bankok piacán
: Erdei Zsuzsa
: Erdei Zsuzsa
Társadalmi elkötelezettség kommunikálása a kortárs művészetben
: Gettler Martha Emma
: Gettler Martha Emma
A rendezvényterem-üzemeltetés művészete Szolgáltatásmarketing eszközök elemzése és értékelése
: Nagy Zoltán
: Nagy Zoltán
A KORTÁRS GRAFIKUS élet, munka és kihívások a pandémia után 8 grafikus szemszögén keresztül
: Bakos Dorottya
: Bakos Dorottya
A művészet esszenciális szerepe a reklámokban
: Vorigin Dóra
Megjelent: (2014)
: Vorigin Dóra
Megjelent: (2014)
A fordítás művészete az oktatás szemszögéből
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2023)
: Viczai Péter Tamás, et al.
Megjelent: (2023)
A tálalás művészete a tálalás komplexitása és különleges tálalási technikák bemutatása a fine dining éttermekben
: Doboviczki Lilla Szilvia
: Doboviczki Lilla Szilvia
A digitális marketing és a fotográfia művészete
: Báthori Nikolett
: Báthori Nikolett
Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban
: Boros Balázs
: Boros Balázs
Gyakorlat a művészet és a társadalmi kommunikáció tükrében
: Kincsverő Krisztina
: Kincsverő Krisztina
A politikai művészet szerepének megváltozása és hatása mindennapjainkra
: Válenti Kata
: Válenti Kata
Kuglerart kortárs roma művészeti gyűjtemény a roma művészekért
: Sebestyén Dóra
: Sebestyén Dóra
Miért nem kedvelte Goethe az angol kortárs művészetet?
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
Kreatív Város - A kortárs Budapest helyzete és szerepe a turizmusban
: Papp Teodóra Bernadett
: Papp Teodóra Bernadett
Cyberbullying - okok és prevenció, Módszertani stratégiák a kortárs bántalmazás kezeléséhez
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
: Dráviczki Ákos
: Dráviczki Ákos
Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül
: Mile Atina Anna
: Mile Atina Anna
A Béla bár és a Mitzi kortárs bisztró étlap-itallap elemzése
: Tobler Anna
: Tobler Anna
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
A kultúra és művészet kapcsolata a turizmussal, a nyugat-dunántúli régióban
: Biba Kitti
: Biba Kitti
A művészet és kultúra viszonya a társadalomban. Könnyűzenei közösségek szerveződése Budapesten
: Sélley Márton László
: Sélley Márton László
Kulturális gettóba zárva a kortárs roma művészet kommunikációja
: Szászvárosi Virág
: Szászvárosi Virág
A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek
: Kiss László
: Kiss László
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A CSR és annak alkalmazása a hazai vállalatok körében
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A feltétel nélküli alapjövedelem és annak lehetséges alkalmazása Magyarországon
: Szele Balázs
: Szele Balázs
Young Adult és New Adult irodalom – Milyen hatással vannak a kortárs romantikus regények a fiatalokra?
: Baráth Bernadett Rebeka
: Baráth Bernadett Rebeka
Hasonló tételek
-
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia -
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina -
Kultúramarketing, avagy operába járni menő ?!
: Czecze Judit -
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert -
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel