Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Freudenfeld-Förster Noémi
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:interjú
magánvállalkozások
marketing
marketingstratégia
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28257
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során a tanult marketingstratégiákat kívántam bemutatni induló vállalkozások tekintetében. Dolgozatom során két olyan személlyel készítettem interjút, akik nemrégiben indították el saját vállalkozásukat. Interjúalanyaim két teljesen különböző szektorban hozták létre cégüket, így nem az összehasonlítás volt a legfőbb célom, hanem sokkal inkább a különböző marketingstratégiák gyakorlati alkalmazásának mélyebb megértése.