Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Freudenfeld-Förster Noémi
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:interjú
magánvállalkozások
marketing
marketingstratégia
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28257

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28257
005 20210208125948.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Freudenfeld-Förster Noémi 
245 1 0 |a Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál  |c Freudenfeld-Förster Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során a tanult marketingstratégiákat kívántam bemutatni induló vállalkozások tekintetében. Dolgozatom során két olyan személlyel készítettem interjút, akik nemrégiben indították el saját vállalkozásukat. Interjúalanyaim két teljesen különböző szektorban hozták létre cégüket, így nem az összehasonlítás volt a legfőbb célom, hanem sokkal inkább a különböző marketingstratégiák gyakorlati alkalmazásának mélyebb megértése. 
695 |a interjú 
695 |a magánvállalkozások 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28257/1/SZAKDOLGOZAT_Freudenfeld-F%C3%B6rster%20No%C3%A9mi_2020.pdf  |z Dokumentum-elérés