A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dörgő Dávid István
További közreműködők: Papp Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói szokás
kommunikációs csatornák
marketingkummunikáció
netflix
streaming szolgáltató
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28265

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28265
005 20210208130013.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dörgő Dávid István 
245 1 2 |a A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai  |c Dörgő Dávid István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a kommunikációs csatornák elemzésével, kifejezetten a paid-owned-earned-shared csatornák bemutatásával foglalkozom. Egy általános bemutatást követően a Netflix saját csatornáit is ismertete, majd primer kutatásomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztók szempontjából melyik a leghatásosabb csatorna. 
695 |a fogyasztói szokás 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a marketingkummunikáció 
695 |a netflix 
695 |a streaming szolgáltató 
700 1 |a Papp Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28265/1/Szakdolgozat_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés