A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
Saved in:
Main Author: | Dörgő Dávid István |
---|---|
Other Authors: | Papp Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói szokás kommunikációs csatornák marketingkummunikáció netflix streaming szolgáltató |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28265 |
Similar Items
Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
Az online tartalomfogyasztási szokások környezeti hatása
: Tátrai Álmos
: Tátrai Álmos
A Tatár Pékség értékesítési csatornáinak bemutatása/elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési csatornáinak elemzése
: Kedves Richárd
: Kedves Richárd
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra
: Balogh Flóra
Fiatalok égetett szeszesital fogyasztási szokásai
: Szőcs Imola
: Szőcs Imola
Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban
: Madarász Lilla
: Madarász Lilla
Az Ebringa Zrt online marketing tevékenységének és értékesitési csatornáinak viszonya.
: Bátor Antal Balázs
: Bátor Antal Balázs
SÖRKULTÚRA ÉS FIATALOK SÖRFOGYASZTÁSI SZOKÁSAI MAGYARORSZÁGON
: Morva Bálint
: Morva Bálint
A Magyarországon élő fiatalok szállodalátogatási szokásai
: Sitkei Norbert
: Sitkei Norbert
A Z generációs fiatalok hírszerzési szokásai
: Orosz Martin
: Orosz Martin
A fiatalok kultúrafogyasztási szokásai A Vígszínház Z generációs nézőinek közössége
: Szekeres Emese
: Szekeres Emese
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
Magyarországon élő fiatalok kevert italfogyasztási szokásai
: Pálos Zoltán Péter
: Pálos Zoltán Péter
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca
: Varga Luca
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Fiatalok szokásai a fesztiválokon, és ennek turizmusra gyakorolt hatásai
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
A fiatal gazdák kommunikációs szokásai Magyarországon
: Varga Árpád
: Varga Árpád
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
A fiatalok szabadidő eltöltési szokásai és változásai a COVID-19 járványhelyzetben Magyarországon
: Déri Márk
: Déri Márk
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
A koffeintartalmú élvezeti szerek fogyasztási szokásai, a koffeinbevitel meghatározása a fiatalok körében
: Schmidt Anna
: Schmidt Anna
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika
: Gyarmati Erika
Számítógépes videojátékok vásárlási szokásai Magyarországon
: Lábas István
: Lábas István
Similar Items
-
Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére
: Pintér Kristóf -
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor -
Az online tartalomfogyasztási szokások környezeti hatása
: Tátrai Álmos -
A Tatár Pékség értékesítési csatornáinak bemutatása/elemzése
: Molnár Dániel -
A Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési csatornáinak elemzése
: Kedves Richárd