Az 1000 Út Utazási Iroda a változó piaci körülmények között
Saved in:
Main Author: | Keresztes Réka |
---|---|
Other Authors: | Nagy Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | belföldi utazások külföldi utazások utazás utazási irodák utazásszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28303 |
Similar Items
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
A vízum ügyintézés menete az 1000 Út Utazási Iroda példája alapján
: Dunavölgyi Csenge Sára
: Dunavölgyi Csenge Sára
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Az utazási irodák helyzete a mai, változékony piaci körülmények között
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon
: Foki Réka
: Foki Réka
Az információ áramlása vállalati körülmények között
: Czifra Dominika Blanka
: Czifra Dominika Blanka
Önismeret, önreflexió szerepe a változó munkahelyi, interkulturális körülmények között. Beilleszkedési nehézségek és segítő gyakorlatok
: Bogáromi Erik
: Bogáromi Erik
Megéri befektetési alapba helyezni a pénzem, jelen piaci körülmények között?
: Urbán Judit
: Urbán Judit
Építőanyag gyártó vállalkozás kereskedelmi és marketingstratégiája a megváltozott építőipari piaci körülmények között
: Siha Ádám
: Siha Ádám
Az Anima Travel tematikus utazási iroda elemzése
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Travelorigo Utazási Iroda gazdasági elemzése
: Gyurkó Fruzsina
: Gyurkó Fruzsina
Út az igények felmerülése és kielégítése között
: Horváth Beatrix
: Horváth Beatrix
Az utazási iroda és az idegenvezető kapcsolata
: Veres Balázs
: Veres Balázs
Utazási iroda belső és külső kommunikációja
: Bakonyi Zsombor
: Bakonyi Zsombor
Weco-Travel utazási iroda tevékenységének elemzése
: Buriusz Gergő Olivér
: Buriusz Gergő Olivér
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A foglalkoztatásra és a munkanélküliségre ható gazdasági és társadalmi körülmények Nógrád megyében 2002-2007 között
: Dianné Kissimon Erzsébet
: Dianné Kissimon Erzsébet
Változó munkaerő-piaci igény, változatlan oktatás
: Gakisz Jorgosz András
: Gakisz Jorgosz András
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Mauri Utazási Iroda működésének és tevékenységének bemutatása
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
Az üzleti modell elemzése a változó piaci környezetben
: Czobor Dóra
: Czobor Dóra
Az Invia.hu utazási iroda a magyar piacon napjainkban
: Dikter Bettina
: Dikter Bettina
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
Az utazásszervezés főbb kérdései az STA Travel utazási iroda kapcsán
: Dobozi Bernadett
: Dobozi Bernadett
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Challenge Hungary utazási iroda küzdelmei a covid-19 időszakban
: Sallay Krisztina
: Sallay Krisztina
A charterpiac változásai Magyarországon két utazási iroda gyakorlata alapján
: Molnár Kata
: Molnár Kata
A tej -és növényi ital fogyasztási szokások és körülmények Magyarországon
: Haga Gréta
: Haga Gréta
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos
: Oláh Márk Lajos
Az e-turizmus és az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenységének kapcsolata a Vista Utazási Iroda példáján keresztül
: Markó Noémi
: Markó Noémi
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A Start Utazási Iroda a magyar utazás irodai piacon napjainkban
: Lénárt Edina
: Lénárt Edina
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
A tengeri szállítmányozást gátló váratlan körülmények, azokkal szembeni fellépés lehetséges módjai
: Tolinger Bence György
: Tolinger Bence György
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Similar Items
-
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva -
A vízum ügyintézés menete az 1000 Út Utazási Iroda példája alapján
: Dunavölgyi Csenge Sára -
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka -
Az utazási irodák helyzete a mai, változékony piaci körülmények között
: Szabó Kinga -
Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon
: Foki Réka