A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kató Norbert
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
reklámok
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28304
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom első részének célja, hogy az olvasó egy átfogóbb képet kapjon a marketing, a marketingkommunikáció és a reklám fogalmáról, illetve azok kapcsolatairól. Részletesen bemutatásra kerül a marketingkommunikáció eszközrendszere, a vásárlásösztönzési folyamat és a reklámok által gyakorolt hatások, melyek a fogyasztókat érik.Dolgozatom második felében azt kutatom, hogy a Z generáció (fiatal korosztály) hogyan viszonyul a reklámokhoz, milyen reklámfogyasztási szokásokkal rendelkeznek, illetve, hogy milyen felületen és eszközökkel érhetőek el a leghatékonyabban.