A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kató Norbert
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
reklámok
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28304

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28304
005 20210208130219.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kató Norbert 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.  |c Kató Norbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom első részének célja, hogy az olvasó egy átfogóbb képet kapjon a marketing, a marketingkommunikáció és a reklám fogalmáról, illetve azok kapcsolatairól. Részletesen bemutatásra kerül a marketingkommunikáció eszközrendszere, a vásárlásösztönzési folyamat és a reklámok által gyakorolt hatások, melyek a fogyasztókat érik.Dolgozatom második felében azt kutatom, hogy a Z generáció (fiatal korosztály) hogyan viszonyul a reklámokhoz, milyen reklámfogyasztási szokásokkal rendelkeznek, illetve, hogy milyen felületen és eszközökkel érhetőek el a leghatékonyabban.   
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklámok 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28304/1/Szakdolgozat%20%28Kat%C3%B3%20Norbert%2C%20WLF1WQ%29.pdf  |z Dokumentum-elérés