A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.
Elmentve itt :
Szerző: | Kató Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketing marketingeszközök marketingkommunikáció reklámok Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28304 |
Hasonló tételek
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Az exportösztönzés eszközrendszerének bemutatása Kína stratégiáján keresztül
: Páncél Dávid
: Páncél Dávid
A hiteltörlesztési moratórium és hatásainak részletes vizsgálata Magyarországon
: Kerekes Zsófia
: Kerekes Zsófia
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
A környezettudatos vásárlás ösztönzése a marketing eszközrendszerének a segítségével
: Ilisz Gergely
: Ilisz Gergely
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
A televíziós reklámok hatásainak különleges világa női szemmel
: Plézer Panna
: Plézer Panna
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
„A jövő munkaerejének motivációs vizsgálata”- A szülők munka attitűdjének hatása a Z generációra
: Tomori Kitti
: Tomori Kitti
Élőzenés vendéglátó üzletek Budapesten Az élőzenés vendéglátó üzletek tárgyi eszközrendszerének kialakítása a zeneszolgáltatás tekintetéből
: Szekeres Zoltán
: Szekeres Zoltán
A francia gasztronómia részletes bemutatása
: Hamarák István
: Hamarák István
A boldogság és a pénz kapcsolata, különös tekintettel a Z generációra
: Szalai Petra
: Szalai Petra
Egy vállalat tevékenységének részletes bemutatása
: Kiss András
: Kiss András
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata
: Simontsits Ágnes
: Simontsits Ágnes
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Hitelezhetőség, hitelképesség vizsgálata, hitelezési folyamat részletes bemutatása a jelzáloghitelezésen keresztül.
: Laposán Lilla Johanna
: Laposán Lilla Johanna
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Controlling-rendszerek bemutatása egy kereskedelmi cég viszonylatában
: Farkas Dorottya Csenge
: Farkas Dorottya Csenge
Kisvállalkozás indítása és gazdaságos működtetésének részletes bemutatása
: Szebenyi Szilvia
: Szebenyi Szilvia
A foglalkoztatás és migráció bemutatása két ország viszonylatában
: Farkas Alexandra
: Farkas Alexandra
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Transzferár szabályok eltéréseinek vizsgálata a helyi dokumentum viszonylatában
: Jakab Máté Attila
: Jakab Máté Attila
Intelligens reklámok A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban
: Alter Gabriella
: Alter Gabriella
Felelősségvállalás a magyar nagyvállalatok viszonylatában
: Herceghalmi Tamás
: Herceghalmi Tamás
Hasonló tételek
-
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel -
Az exportösztönzés eszközrendszerének bemutatása Kína stratégiáján keresztül
: Páncél Dávid -
A hiteltörlesztési moratórium és hatásainak részletes vizsgálata Magyarországon
: Kerekes Zsófia -
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin -
A környezettudatos vásárlás ösztönzése a marketing eszközrendszerének a segítségével
: Ilisz Gergely