A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Kanász Dávid
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
Social media
turizmus
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28326

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28326
005 20210208130329.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Kanász Dávid 
245 1 2 |a A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?  |c Nagy Kanász Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A közösségi média az elmúlt évek során teljesen átformálta a turizmust, és ezáltal az utazási szokásokat és az igényeket is. A különféle platformok lehetővé tették a világ széleskörű megismerését, új kapukat nyitottak meg, azonban negatív eredményeket is szültek. Szakdolgozatomban a közösségi média és a turizmus kapcsolatát vizsgálom napjainkban, és arra próbálok rávilágítani, hogy a különféle social media felületek hogyan változtattak meg egy iparágat.  
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a Social media 
695 |a turizmus 
695 |a turizmusmarketing 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28326/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20%C3%A9s%20a%20turizmus%20kapcsolata%20%E2%80%93%20Hogyan%20befoly%C3%A1solt%C3%A1k%20az%20internetes%20platformok%20a%2021.%20sz%C3%A1zadi%20turizmust%3F.pdf  |z Dokumentum-elérés