Rám nem hatnak a reklámok!(?) - Avagy a szépségipar kommunikációja, annak befolyása és a koronavírus okozta változások
Saved in:
Main Author: | Szabó Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció reklámeszközök reklámpszichológia szépségipar vásárlói szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28346 |
Similar Items
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
Az Adónavigátor Kft. online kommunikációja és a járvány okozta változások
: Böröczky Bence
: Böröczky Bence
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
Fenntarthatóság és a szépségipar
: Gémesi Evelin
: Gémesi Evelin
A koronavírus okozta gazdasági válság és annak kezelése Magyarországon
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
Társadalmi szerepvállalású reklámok szuggesztív kommunikációja
: Farkas Fanni
: Farkas Fanni
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
A COVID-19 vírus okozta zenefogyasztási változások
: Németh Angéla
: Németh Angéla
A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században
: Hajdu Szabina
: Hajdu Szabina
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A reklámok változása a koronavírus hatására
: Spitzhütel Ádám
: Spitzhütel Ádám
A NAV szervezeti kultúrája, az integráció okozta változások hatásai
: Stohl Szandra
: Stohl Szandra
Kontrolling okozta változások, tapasztalatok a KKV szektorban, bevezetést követően
: Figeczky Dániel
: Figeczky Dániel
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Személyi higiéniai változások a koronavírus kapcsán
: Bóta Fruzsina
: Bóta Fruzsina
Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra
: Motika Fanni Enikő
: Motika Fanni Enikő
A koronavírus okozta válság kezelése egy magyar nagyvállalatnál
: Virág Barna
: Virág Barna
A koronavírus okozta válsághelyzet krízismenedzsmentje néhány vállalat szemszögéből
: Fibi Máté
: Fibi Máté
A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
: Kollát Jennifer
: Kollát Jennifer
"Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái
: Bolyky Stefan
: Bolyky Stefan
A koronavírus gazdasági hatásai - Monetáris politikai változások
: Péntek Balázs
: Péntek Balázs
Játék a munka, munka a játék?- Hogyan hatnak a videojátékok a munkahelyi motivációra?
: Házi Krisztián
: Házi Krisztián
Reklámok, reakciók, fiatalok, avagy,A reklámok hatása a jövő nemzedék tükrében
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
Egy hazai catering cég reagálása a koronavírus okozta gazdasági helyzetre
: Balog Orsolya Ágnes
: Balog Orsolya Ágnes
Rézbeszerzés, mint legfőbb alapanyag biztosítása a koronavírus okozta járvány idején
: Kuti Ágnes
: Kuti Ágnes
A homoszexuálisok jogai és annak kommunikációja
: Ordasi Katalin
: Ordasi Katalin
A FIFA botrányok és annak kommunikációja
: Sikos Áron Mátyás
: Sikos Áron Mátyás
A Koronavírus okozta pandémia alatt bevezetett hitelmoratórium hatásai és következményei Magyarországon
: Ritecz Patrik
: Ritecz Patrik
A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe
: Kassányi Kitti
: Kassányi Kitti
Orosz-ukrán háború okozta energiaipari következmények Magyarországon és egy választott vállalat krízis kommunikációja
: Sulyok Diána Zsófia
: Sulyok Diána Zsófia
Fehér holló avagy A kockázati tőke, a Corvinus Nemzetközi Befektetési Részvénytársaság és annak kommunikációja
: Knőbl Péter
: Knőbl Péter
A COVID-19 és a gazdasági válság okozta változások az NN Biztosító üzleti világában
: Kovács Liza
: Kovács Liza
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna
: Polácska Fruzsina Panna
A koronavírus okozta értékesítési problémák bemutatása a Miki Travel utazási irodán keresztül
: Szabó Zita
: Szabó Zita
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A home office-ra való átállás okozta változások az Avis Budget Group BSC Kft. példáján
: Szekeres Alíz
: Szekeres Alíz
Műszaki beruházások nem műszaki kockázatai M3 metrófelújítási projekt, avagy „sikerre ítélve”
: Galló Brigitta Magdolna
: Galló Brigitta Magdolna
Similar Items
-
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita -
Az Adónavigátor Kft. online kommunikációja és a járvány okozta változások
: Böröczky Bence -
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza