Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Masznik Laura Réka
További közreműködők: Papp Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:customer satisfaction
efficiency
Instagram
online marketing
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28367

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28367
005 20210208130559.0
008 210208suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Masznik Laura Réka 
245 1 0 |a Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary  |c Masznik Laura Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a This thesis was written as an assessment of my academic studies to use the practical and theoretical knowledge I gained during my studies at the university. I analysed the efficiency of online advertisements on Instagram and I used Furla as a brand to showcase my foundings through the brands presence on the platform. 
695 |a customer satisfaction 
695 |a efficiency 
695 |a Instagram 
695 |a online marketing 
695 |a Social media 
700 1 |a Papp Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28367/1/Efficiency%20of%20online%20advertisements%20on%20Instagram%2C%20Furla%E2%80%99s%20marketing%20presence%20on%20the%20platform%20in%20Hungary.pdf  |z Dokumentum-elérés