Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary
Elmentve itt :
| Szerző: | Masznik Laura Réka |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Vanda |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | customer satisfaction efficiency online marketing Social media |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28367 |
Hasonló tételek
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté
: Nábelek Máté
The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary
: Hauzer Ágnes
: Hauzer Ágnes
Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform YouTube
: Vadas Anna
: Vadas Anna
Modern Ways of Promotion of Tourist-Related Products Using Instagram as a Platform
: Filatkova Anna
: Filatkova Anna
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz
: Kovács Máté Bendegúz
Advertising of Electric Cars in Hungary
: Cselovszki Dávid
: Cselovszki Dávid
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
: Balog Melani
: Balog Melani
The efficiency of Guerilla Marketing in different age groups
: Szigethy Fanni
: Szigethy Fanni
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
The impact of social media advertisements on customers in Hungary
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
Inventory management strategy of IKEA Industry Hungary for increasing efficiency
: Radics Anna
: Radics Anna
The Fabric of Efficiency Zara’s Supply Chain Innovations
: Kelemen Erik
: Kelemen Erik
The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view
: Lackó Enikő Nikolett
: Lackó Enikő Nikolett
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Advertising to Children
: Kandelaki Nodar
: Kandelaki Nodar
Humor in Advertising
: Hasanova Eltaj
: Hasanova Eltaj
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
Analyzing Market Position and Innovation Efficiency in the Semiconductor and IoT Industries
: Molnár Barnabás Mátyás
: Molnár Barnabás Mátyás
Online platform kialakítása Java technológiai alapokon
: Rédly Mátyás
: Rédly Mátyás
Advertising – Manipulative Marketing, and its ethical borders
: Pátkai Roni
: Pátkai Roni
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia
: Manvelyan Elmira
: Manvelyan Elmira
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking
: Camer Tim
: Camer Tim
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
The Effect Of Advertisement On Children
: Cai Jing
: Cai Jing
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Efficiency in Road Transport Companies Applying Lean Tools and Strategy
: Jeszek Tifani Kata
: Jeszek Tifani Kata
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
The Impact of Cristiano Ronaldo's Arrival and Departure on Juventus FC's Media Communications and Media Presence
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
THE EFFICIENCY OF USING THE EU FUNDS IN THE FRAMEWORK OF THE SMES
: Czakó Lajos János
: Czakó Lajos János
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
KEEP Koorie Energy Efficiency Project final report
: Bedggood Rowan, et al.
Megjelent: (2016)
: Bedggood Rowan, et al.
Megjelent: (2016)
Assesing the Presence of pragmatic Awareness in Four ESP Publications - focusing on Conversation Openings and Closing
: Szendrői Ildikó
Megjelent: (2008)
: Szendrői Ildikó
Megjelent: (2008)
Hasonló tételek
-
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté -
The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary
: Hauzer Ágnes -
Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform YouTube
: Vadas Anna -
Modern Ways of Promotion of Tourist-Related Products Using Instagram as a Platform
: Filatkova Anna -
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz