A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Monori Veronika Éva
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Aldi
Diszkontáruház
kiskereskedelem
Lidl
Penny Market
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28377

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28377
005 20210208130628.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Monori Veronika Éva 
245 1 2 |a A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében  |c Monori Veronika Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek vizsgálata volt a magyar fogyasztók körében. Három Magyarországon jelenlévő diszkontáruházat vizsgáltam, amelyek a következőek voltak: Aldi, Lidl és a Penny Market. 
695 |a Aldi 
695 |a Diszkontáruház 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a Lidl 
695 |a Penny Market 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28377/1/Monori-Vernika-%C3%89va-2020-Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés