A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Monori Veronika Éva |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Patrícia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Aldi Diszkontáruház kiskereskedelem Lidl Penny Market |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28377 |
Hasonló tételek
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelemben
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea
: Gama-Kovács Andrea
A Temaforg Kunszentmiklós Kft. Bondtex és geotextília termékeinek ellátási lánca
: Gergely Veronika Dorka
: Gergely Veronika Dorka
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence
: Fábián Bence
A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében
: Sterl Alexandra
: Sterl Alexandra
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Hasonló tételek
-
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda -
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk -
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni -
Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelemben
: Kovács Richárd -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk