Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nanys Jaqueline
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
szépségipar
vállalati társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28387
Leíró adatok
Kivonat:A társadalmi felelőségvállalás napjainkban egyre nagyobb utat tör magának, hiszen most már a fogyasztónak sem mindegy sokszor, hogy az a termék, ami az ő saját szükségleteit kielégíti, hogyan készült, milyen erőforrásokat használt fel, milyen alapanyagok, milyen úton kerültek végül az ő kezébe/kosarába. Nagyon közel áll hozzám ez a téma hiszen mint nő a szépségipar mint olyan, fontos a számomra, azonban ezt egy felelőségteljesebb oldalról szerettem volna megközelíteni. Hiszen nem volt mindig alapvető követelmény sem a vásárlók sem a cégek részéről, hogy a csomagolásra, összetevőre, környezetükre gyakorolt hatásikra ennyire odafigyeljenek. Az is megvizsgálom, milyen hatása van a CSR tevékenységeknek a vásárlói szokásokra, illetve maga a jelenlegi vírus helyzet, hogyan változtatja meg ezt.