Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
Elmentve itt :
Szerző: | Nanys Jaqueline |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Patrícia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR fogyasztói szokások marketingkommunikáció szépségipar vállalati társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28387 |
Hasonló tételek
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya
: Buzál Orsolya
Az Yves Rocher vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Jászberényi Kitti
: Jászberényi Kitti
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra
: Harkai Dorottya
: Harkai Dorottya
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A party service szolgáltatások összehasonlítása, valamint a koronavírus hatása a catering cégekre
: Fűrész Tímea Mónika
: Fűrész Tímea Mónika
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. készletgazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Bernát Zsanett
: Bernát Zsanett
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
Társadalmi felelősségvállalás
: Kovács Cintia
: Kovács Cintia
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A natúrkozmetikai termékek értékesítési sajátosságainak elemzése, a Manna cégcsoport tevékenysége tükrében
: Friedreich Sára Kinga
: Friedreich Sára Kinga
A VÁLLALATI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS JELENTŐSÉGE ÉS A VÁLLALATI ÉRTÉKRE GYAKOROLT HATÁSA
: Farkas Anita
: Farkas Anita
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) helye és szerepe, annak munkavállalókra gyakorolt hatása
: Kajin Cintia
: Kajin Cintia
The future of shopping malls in the age of online shopping in term of consumer attitude measurements Shopping Behavior of Young Adults Consumers
: Losó Rebeka
: Losó Rebeka
Corvinus Science Shop
: Csillag Sára
Megjelent: (2020)
: Csillag Sára
Megjelent: (2020)
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
Társadalmi felelősségvállalás a világ egyik vezető elektronikai gyártó nagyvállalatánál -Munkavállalói elkötelezettségre gyakorolt hatása
: Renácz Adrienn
: Renácz Adrienn
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
Hasonló tételek
-
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde -
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett -
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya -
Az Yves Rocher vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Jászberényi Kitti -
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti