A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
Elmentve itt :
Szerző: | Maglóczki Kíra |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás kereskedelem Magyarország online értékesítés online kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28395 |
Hasonló tételek
Elektronikus kereskedelem fejlődése a világjárvány hatására
: Papp Máté
: Papp Máté
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra
: Hornyák Gréta
: Hornyák Gréta
A COVID-19 világjárvány hatása az ellátási láncra
: Tóth Sára Mária
: Tóth Sára Mária
A COVID-19 Világjárvány hatása az ingatlanbefektetői hajlandóságra
: Pálmai Flóra
: Pálmai Flóra
A COVID-19 világjárvány hatása a magyarországi idősoktatásra
: Fáczán Helga
: Fáczán Helga
Kiberbűncselekmények a COVID-19 világjárvány idején
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A COVID-19 világjárvány hatása az Európai Unió turizmuspolitikájára
: Szalók Csilla
Megjelent: (2022)
: Szalók Csilla
Megjelent: (2022)
A Covid-19 világjárvány hatása Thaiföld belföldi közlekedésének fenntarthatóságára
: Gács Péter
: Gács Péter
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Az elektronikus kereskedelem megítélésének változása az egyes generációk körében a világjárvány tükrében
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
Fiatalok vállalkozás indítása a covid-19 világjárvány jelenlétében
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az elektronikus kereskedelem trendjeinek tanulmányozása és a fogyasztói szokások elemzése a régió országainak viszonylatában
: Géczi Fruzsina
: Géczi Fruzsina
Megváltozott logisztikai folyamatok a COVID-19-es világjárvány idején
: Kőrös Ádám
: Kőrös Ádám
Világjárvány az álhírek tükrében, avagy a Covid-19 infodémia médiareprezentációja
: Kneifel Nóra
: Kneifel Nóra
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
A COVID-19 világjárvány gazdasági hatásai Magyarországon és a térségben
: Sereg-Mályi Ildikó
: Sereg-Mályi Ildikó
Válságkezelés a COVID-19 világjárvány által okozott válsághelyzetre nonprofit szervezetekben
: Grósz Eszter
: Grósz Eszter
A COVID-19 világjárvány hatása a kastélyturizmusra, a Gödöllői Királyi Kastély példáján keresztül
: Boros Izabella
: Boros Izabella
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Elektronikus kereskedelem
: Sánta Barbara
: Sánta Barbara
Az adatelemzés és adatvizualizáció bemutatása a COVID-19 világjárvány adatain keresztül
: Horváth Liza
: Horváth Liza
A COVID-19 világjárvány hatása az e-kereskedelemre, avagy a jövőben inkább online vásárolunk?
: Badinszky Réka Gabriella
: Badinszky Réka Gabriella
A COVID-19 világjárvány hatása Nagy-Britannia turizmusára, valamint az ország lakóinak utazási szokásaira
: Konecsni Flóra
: Konecsni Flóra
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Utazási szokások vizsgálata a COVID-19 világjárvány első három hulláma tükrében
: Rimóczi Csilla, et al.
Megjelent: (2022)
: Rimóczi Csilla, et al.
Megjelent: (2022)
Nagykőrös kiemelkedő rendezvényeinek megrendezése, és megvalósítása a COVID-19 világjárvány után
: Illés Fanni
: Illés Fanni
Az elektronikus kereskedelem
: Steurer Roland
Megjelent: (2013)
: Steurer Roland
Megjelent: (2013)
Az elektronikus kereskedelem fejlődése, hatása mindnennapjainkra
: Tóth Norina
: Tóth Norina
Lakossági elektronikus kereskedelem
: Bencze Balázs
: Bencze Balázs
A Millbrook Resort válságkezelésének elemző bemutatása a Covid-19 világjárvány ideje alatt
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Hasonló tételek
-
Elektronikus kereskedelem fejlődése a világjárvány hatására
: Papp Máté -
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra -
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária -
A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra
: Hornyák Gréta -
A COVID-19 világjárvány hatása az ellátási láncra
: Tóth Sára Mária