Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
Saved in:
Main Author: | Földesi Levente |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elégedettség kiskereskedelem online kereskedelem vásárlási szokás webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28403 |
Similar Items
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Konyhai készülékek fajtái és jelentőségük
: Pintér Gábor
: Pintér Gábor
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Bankkártya csalások fajtái és védekezés ellenük
: Eipl Debóra
: Eipl Debóra
Bankkártya csalások fajtái és védekezés ellenük
: Pergel Tímea
: Pergel Tímea
Pszeudocereáliák fajtái, táplálkozástudományi jelentőségük és vendéglátóipari felhasználásuk
: Kőműves Anita Vivien
: Kőműves Anita Vivien
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint a hitelbiztosítéki nyilvántartás
: Lakatos Gábor
: Lakatos Gábor
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
A newmedia hatásai és a marketingkommunikáció új fajtái
: Pichler Zsolt
: Pichler Zsolt
Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
: Bugyi Ágota
: Bugyi Ágota
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A termékvideók jelentősége és hatása a webáruházak termék értékesítésére
: Farkas Dániel
Published: (2014)
: Farkas Dániel
Published: (2014)
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében
: Judák Petra
: Judák Petra
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A vállalati hitelezési folyamat egyes lépései és a hitelbiztosítékok fajtái
: Kerekes Zsófia
: Kerekes Zsófia
Az online visszajelzések fontossága a kommunikáció és a marketing tükrében a Plus Minus Media Group példáján keresztül
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
A biztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése
: Czvetkovics Tünde
: Czvetkovics Tünde
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése
: Asztalos Péter
: Asztalos Péter
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint a Széchenyi Kártyához felajánlott kezesség értelmezése
: Koós Ildikó
: Koós Ildikó
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése
: Tégla Enikő Jázmin
: Tégla Enikő Jázmin
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése és értéke
: Járvási Kata
: Járvási Kata
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése és értéke
: Darcsi Barbara
: Darcsi Barbara
A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében
: Laurinyecz Emese
: Laurinyecz Emese
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
A könyvvizsgálat tervezése és a kockázatbecslés egy személygépkocsi gyártó vállalat esetében
: Földesi Anna
: Földesi Anna
A Vaszary Kolos Kórház beszerzés megoldásának módja és fajtái a fejlődés és fenntarthatóság jegyében
: Payton Kathleen Judit
: Payton Kathleen Judit
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Similar Items
-
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika -
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk -
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória -
Konyhai készülékek fajtái és jelentőségük
: Pintér Gábor -
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter