A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kácsor Dorina Fanni
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:Arcápolás
fogyasztói magatartás
kozmetikum
marketing
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28407
Description
Abstract:Absztrakt Vajon a Z generáció tagjai használnak arcápolási termékeket? Ha igen, akkor miért? Milyen tényezők fontosak számukra az arcápolási termékek vásárlása során? Ki befolyásolja őket a kozmetikumok kiválasztásában? És a kiválasztott termékeket hol szerzik be? Kutatásom során többek között ezekre a kérdésekre kerestem a választ. A fogyasztókat számtalan tényező befolyásolhatja a termékek megvásárlása során. Arcápolási kozmetikumok tekintetében döntő szempont lehet például a termék ára, csomagolása vagy az összetevői. Szakdolgozatomban a Z generáció fogyasztói szokásait vizsgáltam az arcápolási termékek piacán. Primer kutatásom során egyrészt kérdőíves kutatást alkalmaztam, mely által megismertem a Z generációs fiatalok vásárlási szokásit az arcápolási termékek tekintetében, másrészt pedig mélyinterjút végeztem, melynek során négy Z generációs fiatal véleményét ismerhettem meg mélyebben a témával kapcsolatban.