A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budai Bálint
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
facebook
fogyasztói magatartás
Google
hirdetések
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28412
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom kutatási részében a Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatását vizsgáltam az X és Y generáció viszonylatában. Az alkalmazott kutatási módszerek bemutatása után célom az volt, hogy felmérjem, hogy az ilyen típusú hirdetések milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói magatartásra, mekkora a bizalom feléjük, milyen mértékben fogadják el a jelenséget a fogyasztók, továbbá ezen kérdések generációs jellemzői. Az alkalmazott technikákkal igyekeztem behatóan körül járni a kutatási kérdésem, és próbáltam nagy figyelmet helyezni arra, hogy releváns válaszokat nyújtsak. Mivel a munkám középpontjában a Google és Facebook platformokon használt hirdetések generációk fogyasztói magatartására mért hatása áll, ezért elengedhetetlennek tartottam, a generációk jellemzését, és ezen reklámozási stratégiák feltárását.