A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
Elmentve itt :
Szerző: | Budai Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitalizáció fogyasztói magatartás hirdetések online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28412 |
Hasonló tételek
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály
: Kocsis Gábor Mihály
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva
: Csillag Dominik Bálint
: Csillag Dominik Bálint
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Különbségek vizsgálata az X és Z generáció turisztikai fogyasztói magatartásában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Generációs különbségek-Az X, Y, Z generáció vizsgálatának tükrében
: Kovács Elina
: Kovács Elina
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
X és Z generáció motivációjának vizsgálata a munkaerőpiacon
: Görömbei Lúcia
: Görömbei Lúcia
Az X, Y, és Z generáció munkavállalási szokásai
: Bognár Regina
: Bognár Regina
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Generációs különbségek a munka világában, X, Y, Z generáció bemutatása
: Szever Mónika
: Szever Mónika
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz
: Kovács Máté Bendegúz
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
A munka-magánélet egyensúlya az X és Z generáció körében
: Fekete Márta
: Fekete Márta
Az X, Y, Z generáció és a home office viszonya
: Lesti Diána Ágnes
: Lesti Diána Ágnes
Generációs különbségek a munkaerőpiacon, az X, Y és Z generáció vizsgálata vállalati környezetben
: Korán Laura
: Korán Laura
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes -
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta -
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla -
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga -
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka