A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
Saved in:
Main Author: | Glück Anna Katalin |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás közösségi média külföldi utazások utazás utazási irodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28454 |
Similar Items
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia
: Neumark Eszter Júlia
Az utazási irodák online marketingtevékenységének összehasonlító elemzése a fogyasztó szokások változásának tükrében
: Arató Zsuzsa
: Arató Zsuzsa
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
Online értékesítés szerepe a magyar utazási irodák piacán
: Lukács Dóra
: Lukács Dóra
Változások és motivációk a Budapestre látogató fiatalok utazási szokásaiban
: Nyeste Zsófia
: Nyeste Zsófia
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Az utazási irodák speciális adózása
: Szandai Gréta Felícia
: Szandai Gréta Felícia
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Katona Laura Anita
: Katona Laura Anita
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata
: Borics Kata
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
: Baji Regina
: Baji Regina
Magyar női utazók utazási motivációinak vizsgálata, külföldi kitekintéssel
: Gáspár Nikolett
: Gáspár Nikolett
Hagyományos utazási irodák jelene és jövője
: Sipos Levente
: Sipos Levente
IBUSZ Utazási Irodák Belföldi Osztályának működése
: Muka Lívia
: Muka Lívia
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
A hazai utazási irodák kiutaztató kínálatának áttekintése
: Gerencsér Nóra
: Gerencsér Nóra
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
Utazási szokások összehasonlítása az AEGEE diákszervezet magyar és külföldi tagjainak körében
: Pintér Eszter
: Pintér Eszter
Székelyudvarhelyen működő utazási irodák bemutatása és tevékenységük elemzése
: HAJDO SZIDONIA
: HAJDO SZIDONIA
Utazási irodák válsághelyzetben való alkalmazkodása a piaci helyzethez
: László Dóra
: László Dóra
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
Egyezőségek és különbségek az X, Y és Z generációk kultúrafogyasztási szokásaiban és az utazási motivációkban
: Vadász Bettina
: Vadász Bettina
A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon
: Bicskei Orsolya
: Bicskei Orsolya
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Az utazási irodák helyzete az online turizmus fejlődésének tükrében
: Hegedűs Kitti Vivien
: Hegedűs Kitti Vivien
A COVID-19 hatása a magyarországi utazási irodák piacára
: Kovács Kiara
: Kovács Kiara
A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek
: Riba Judit Márta
: Riba Judit Márta
A magyar lakosság utazási szokásai
: Kékesi Csilla Panna
: Kékesi Csilla Panna
Az e-turizmus és az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenységének kapcsolata a Vista Utazási Iroda példáján keresztül
: Markó Noémi
: Markó Noémi
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
Similar Items
-
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia -
Az utazási irodák online marketingtevékenységének összehasonlító elemzése a fogyasztó szokások változásának tükrében
: Arató Zsuzsa -
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta -
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina -
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura