Az Év Honlapja pályázat online marketingkommunikációja
Elmentve itt :
Szerző: | Nemes Kata Dominika |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kommunikáció kommunikációs stratégia marketing marketing-kampány marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28461 |
Hasonló tételek
Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja
: Vranka Roland
: Vranka Roland
Az év honlapja pályázat szerepe a hazai online marketing kultúra fejlődésében
: Kondor Eszter
: Kondor Eszter
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara
: Nagy Réka Barbara
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita
: Uzsák-Tokai Anita
A falusi kisboltos pályázat településfejlesztési vonatkozási
: Bocz Lilla Réka
: Bocz Lilla Réka
Az Everengine Kft online marketingkommunikációja
: Kiss RIchárd
: Kiss RIchárd
Egy fiatal gazda pályázat bemutatása esettanulmányon keresztül
: Kovács Alex Zsolt
: Kovács Alex Zsolt
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
A Hays Hungary online marketingkommunikációja
: Vastag Lilla
: Vastag Lilla
The Coca-Cola Company online marketingkommunikációja
: Csanálosi Attila Dominik
: Csanálosi Attila Dominik
PROJEKT ÉS PÁLYÁZAT(FELKÉSZÜLÉS EGY KONKRÉT PÁLYÁZATI FELHÍVÁSRA)
: Szabó Andrea Evelyn
: Szabó Andrea Evelyn
A szállodai minőség dimenzióinak elemzése egy pályázat tükrében
: Buzogány Zsolt
: Buzogány Zsolt
Az európai uniós emberi jogi szervezetek online marketingkommunikációja
: Szőcs Gergő
: Szőcs Gergő
Egy TÁMOP-2.3.6 pályázat keretében megvalósított projekt bemutatása
: Bejczi Boglárka
: Bejczi Boglárka
Egy Európai Uniós ajánlati felhívás és egy magyar pályázat fordítása
: Varga Bálint
: Varga Bálint
Pályázat útján elérhető fejlesztési támogatások a Best-Oppidium Kft. szemszögéből
: Lendvai Zsuzsanna Tünde
: Lendvai Zsuzsanna Tünde
Jövőképp - Fiatalok Magyarországért! Egyesület 2013-as működési költségeire vonatkozó pályázat elemzése
: Mihály Edit
: Mihály Edit
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
A GINOP - 7.1.3 - 2015 Turisztikai fejlesztési pályázat hatásai Kiskunhalas turizmusára
: Narancsik Norbert Ádám
: Narancsik Norbert Ádám
Vissza nem térítendő állami támogatások az Elkat Kft-nél egy konkrét pályázat bemutatásán keresztül
: Biró Alexandra
: Biró Alexandra
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az esküvőszervezők marketingkommunikációja Magyarországon
: Gellér Dorottya Szilvia
: Gellér Dorottya Szilvia
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
Turisztikai nagyberuházások marketingkommunikációja
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Potencianövelő szerek marketingkommunikációja
: Rétsághy Béla
Megjelent: (2007)
: Rétsághy Béla
Megjelent: (2007)
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
e-Sport Marketingkommunikációja
: Fitos Bence
: Fitos Bence
A Nébih marketingkommunikációja
: Berregi Sára Andrea
: Berregi Sára Andrea
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Őrségi Nemzeti Park Igazgatósága által irányított konzorciumi megállapodás keretében megvalósított Európa Uniós pályázat elemzése
: Pál Dávid
: Pál Dávid
Az I. Őrségi Félmaraton marketingkommunikációja
: Kálmán Júlia
: Kálmán Júlia
Az Európai Uniós támogatások jelentősége a hazai kis- és középvállalkozások fejlesztésében, egy sikeres hazai pályázat bemutatásával
: Szöllősy Fédra
: Szöllősy Fédra
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Magyarország és az Európai Unió költségvetési kapcsolatai, az uniós transzferek igénybevételének feltételei és egy HEFOP pályázat elemzése
: Pálinkás Dalma
: Pálinkás Dalma
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita
: Jantos Anita
A CCUSA Hungary marketingkommunikációja
: Marosi Zita
: Marosi Zita
Sasad Resort lakóprojekt marketingkommunikációja
: Szüts Dóra
: Szüts Dóra
Hasonló tételek
-
Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja
: Vranka Roland -
Az év honlapja pályázat szerepe a hazai online marketing kultúra fejlődésében
: Kondor Eszter -
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara -
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea -
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita