Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Petrányi Boglárka
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
hirdetés
influencer
marketing
véleményvezér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28481

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28481
005 20210208135008.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Petrányi Boglárka 
245 1 0 |a Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra  |c Petrányi Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban az online és influencer marketing befolyásoló hatását fejtem ki a fogyasztóit magatartásra. 
695 |a befolyásolás 
695 |a hirdetés 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a véleményvezér 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28481/1/PB_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés