A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Pintér Márta |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Danubius Hotel Gellért Front Office Museum Hotel Budapest összehasonlító elemzés recepció szállodák vendégpanasz |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28499 |
Hasonló tételek
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe
: Pintér Ágota Kamilla
: Pintér Ágota Kamilla
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita
: Mészáros Rita
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Szálloda és gyógyfürdő együttműködése a Danubius Hotel Gellért mintája alapján
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Egy magyar és egy ausztriai létesítmény összehasonlító elemzése / A Danubius Gellért Hotel és a Kirchenwirt Gasthof összehasonlító elemzése
: Maár Luca
: Maár Luca
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Danubius Hotel Gellért étlap, itallap elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Tamási Bettina
: Tamási Bettina
The role of revenue management in the optimization of revenues, interrelation among strategies and tactics in the hotel salesmanship based on Danubius Hotel Gellért
: Thurzó Anett
: Thurzó Anett
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra
: Szeles Anita Nóra
A House keeping tevékenység bemutatása, elemzése, értékelése a Danubius Hotel Gellért szállodán belül
: Kovács Letícia
: Kovács Letícia
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből
: Markovics Tamás
: Markovics Tamás
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Családbarát szállodák bemutatása a Danubius Hotels Group szállodaláncon belül
: Magyar Barbara
: Magyar Barbara
A borok megjelenése a Danubius Hotel Gellért itallapján, valamint a borok és ételek párosítása
: Veres Vivien
: Veres Vivien
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
The Future of Museums A Critical Analysis of the Budapest History Museum /
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A százéves Gellért Szálló megújulása
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A HOUSEKEEPING TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE, a KIALAKULT PANDEMIA HELYZET KEZELÉSE a DANUBIUS HOTEL GELLÉRT SZÁLLODÁN BELÜL
: Kovács Letícia Eszter
: Kovács Letícia Eszter
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
Hasonló tételek
-
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca -
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara -
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória -
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós