Hollókő turisztikai kínálata a magyarországi Y és Z generáció körében és kínálatának alakítása a fenntarthatóság jegyében.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Dorina
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntarthatóság
fogyasztói szokások
hagyományok
közösségi média
Y generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28500
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat Hollókő kínálati elemeit veti össze az Y és a Z generáció fogyasztási szokásaival. Szekunder kutatás során a fogyasztói szokások és a vásárlási folyamat kerül feltárásra. Bemutatásra kerül Észak-Magyarország turizmusa, Hollókő kínálati elemei. A primer kutásban az Y és a Z generációi tagjai lettek megkérdezve a médiahasználati szokásokról, utazásaik tervezéséről és Hollókő ismertségéről.