Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Spiegel Alexandra
További közreműködők: Remenyik Dr. Bulcsú
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ipar
munkaerő
szálláshely-szolgáltatás
szálláshelyek
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28515

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28515
005 20210208135206.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Spiegel Alexandra 
245 1 0 |a Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján  |c Spiegel Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban szeretném megvizsgálni, hogy normál esetben, hogyan és milyen irányba befolyásolja a kommunikáció a vendégek véleményét egy adott szállodáról, mennyire fontos a szállodai etikett, a gyors és pontos problémamegoldó képesség és a helyes kommunikáció. 
695 |a ipar 
695 |a munkaerő 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a szálláshelyek 
695 |a turizmus 
700 1 |a Remenyik Dr. Bulcsú  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28515/1/projektmunka-SA-1-1%20%281%29%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés