Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
Saved in:
Main Author: | Spiegel Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ipar munkaerő szálláshely-szolgáltatás szálláshelyek turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28515 |
Similar Items
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül
: Fekete Adrienn
: Fekete Adrienn
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra
: Helik Nóra
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák
: Steiner Krisztián
: Steiner Krisztián
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Az adóvégrehajtás leggyakrabban előforduló nehézségei
: Penczner Piroska
: Penczner Piroska
Szállodaipar hatékonysági kihívásai a 2008-as gazdasági válságtól napjainkig Magyarországon a Marriott Hotel bemutatásával
: Gyarmati Kinga
: Gyarmati Kinga
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Published: (2013)
: Mervai Nóra
Published: (2013)
A munkaerőhiány hatásai a budapesti szállodaiparban, különös tekintettel a Boutique Hotel Budapestre
: Juhász Dániel
: Juhász Dániel
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Magyarország kalandturisztikai helyzetek és lehetőségei
: Chen Huirong
: Chen Huirong
Győri szállodaipar fejlődése 2000 óta, kiemelve a Hotel Famulus szállodát
: Tülk Barbara
: Tülk Barbara
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Boutique- Hotellerie in Ungarn - Bildung, Entwicklung und Zukunft
: Seprenyi Adél Fanni
: Seprenyi Adél Fanni
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya
: Filipszki Dorottya
Airbnb versus Szállodaipar Betekintés a végfelhasználó és a szakma szemszögéből /
: Fórisch Fanni
: Fórisch Fanni
Eltérő helyek, eltérő helyzetek "KKV-k helyzete Magyarország különböző térségeiben"
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Szállodaipar, rendezvényszervezés és a környezeti fenntarthatóság
: Pazsák Zsanett
: Pazsák Zsanett
Az autókölcsönzés és a szállodaipar kapcsolata
: Gebauer Bence Norbert
: Gebauer Bence Norbert
Vendégpanaszok és különleges helyzetek kezelése a szállodaiparban
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
Similar Items
-
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin -
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta -
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András