Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Kovács Réka |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | költségszámítás kutatás SWOT-elemzés webáruház weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28526 |
Similar Items
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám
: Grajzel Ádám
Környezetbarát termékeket és használtruhákat értékesítő webáruház tervezése Business Model Canvas technikával
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
Egy tematikus élménypark létrehozásának kihívásai
: Kocsi János Márk
: Kocsi János Márk
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina
: Takács Dorina
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel
: Hervert Dániel
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Az európai bankunió létrehozásának okai, működésének sajátosságai
: Detre Tamás
: Detre Tamás
Erika cukrászda létrehozásának és működésének a bemutatása
: Kara Erika
: Kara Erika
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Vendéglátó vállalkozás létrehozásának jogi és gazdasági külső környezetének elemzése, működtetésének feltétel rendszere, jövedelmezőségének bemutatása Saját vendéglátóipari vállalkozás létrehozásának példáján bemutatva
: Pancsovay Zita
: Pancsovay Zita
A kínai Új Selyemút létrehozásának okai és jövőbeni hatásai
: Zákonyi Balázs
: Zákonyi Balázs
Élelmiszer kiskereskedelmi Kft. létrehozásának számviteli tervezési és szervezési feladatai
: Bogár István
: Bogár István
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
A webáruház marketing területei és módszerei
: Szoljár Dzsenifer Vivien
: Szoljár Dzsenifer Vivien
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
Egy e-kereskedelmi vállalkozás létrehozásának folyamata egy induló webshop példáján keresztül
: Vona Péter
: Vona Péter
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
Adatbázistervezés - Táplálékkiegészítő webáruház adatbázisának felépítése és üzemeltetése
: Gulyás Előd
: Gulyás Előd
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Egy startup webáruház kereskedelmi, marketing és logisztikai folyamatai
: Fekete Roland
: Fekete Roland
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható Showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra
: Kalós Petra
Similar Items
-
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám -
Környezetbarát termékeket és használtruhákat értékesítő webáruház tervezése Business Model Canvas technikával
: Magyar Viktória -
Egy tematikus élménypark létrehozásának kihívásai
: Kocsi János Márk -
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina -
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea