Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szilágyi Attila
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kisvállalkozások
kisvállalkozók
marketing terv
online marketing
stratégiai marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28536

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28536
005 20210208135317.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szilágyi Attila 
245 1 0 |a Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján  |c Szilágyi Attila  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témája marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján keresztül. Az online és offline marketing rendszereken keresztül és a benne rejlő potenciálok kiaknázása, mind a szakdolgozatom része. A bevezető rész tartalmazza a témaválasztásom indoklását, a szakdolgozat célját, problémafelvetést, a szakdolgozatom felépítését, illetve a kutatások módszertanát. A szakdolgozat következő része a szakirodalom áttekintését foglalja magában, ahol a marketinget és stratégiát mutatom be, majd az offline marketing és annak eszközeit ismertetem, továbbá az online marketing típusait és annak szerepeit is meghatározom. Továbbiakban pedig a marketingstratégiát és annak a részstratégiáit mutatom be. Több szakirodalom alapján végeztem el a szekunder kutatásaim, ez alapján készült el a második nagy fejezetem.A következő fejezetben, a harmadikban a Mondeo Kft. vállalkozást mutatom be. A vállalkozás külső környezeti hatásainak vizsgálatára a STEEP elemzést, az iparági helyzetelemzésre a Porter féle 5 erő modellt, utolsó sorban pedig a SWOT elemzést készítettem el, amely a külső és belső tényezők kölcsönhatását vizsgálja a Mondeo Kft. számára. A negyedik fejezetben a jelenlegi működését mutatom be a Mondeo Kft.-nek. Mély interjú keretében készítettem el a vállalkozás jelenlegi és jövőbeli tevékenységéről szóló írásomat. Primer kutatásom egyik fele volt a mély interjú készítése a tulajdonossal, egyben az üzlet vezetőjével.Primer kutatásom másik részét viszont az ötödik fejezet ismerteti. Az autó- és kamion alkatrész vásárlási szokásait mértem fel a háromszéki fogyasztóknak. Kitértem ugyanakkor a Mondeo Kft. ismertségére is a válaszadók körében.A sepsiszentgyörgyi üzlet vezetőjével folytatott interjú, illetve a kutatás eredményeimnek összevetésével, le tudtam szűrni a tapasztalatokat és újabb megoldással tudtam elé állni a vásárlói igények kielégítése érdekében. A későbbiekben, az elkövetkezendő években feltehetően megfognak valósulni a célkitűzések és az online térnyerése jóval kedvezőbb pozícióba fogja helyeztetni a vállalkozást. Az értékesítés növekedése, újabb vásárlók bevonzása, illetve a már meglévő vásárlók megtartása, mind elengedhetetlen, hogy további sikeres évek elé nézzen a vállalat. 
695 |a kisvállalkozások 
695 |a kisvállalkozók 
695 |a marketing terv 
695 |a online marketing 
695 |a stratégiai marketing 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28536/1/Szakdolgozat-SZIL%C3%81GYI-ATTILA-GUQ1CF-JAV%C3%8DTVA.pdf  |z Dokumentum-elérés