Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pataki-Bagó Dorottya
Other Authors: Hübner Andrea
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketing
pszichológia
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28537
Description
Abstract:A termékek és szolgáltatások sikeres marketingje érdekében soha nem volt még olyan fontos alkalmazni a pszichológiát a marketing stratégiákra, mint most, amikor márkák ezrei ostromolják reklámokkal a fogyasztókat nap, mint nap. Az információkhoz és a kommunikációhoz való állandó hozzáférés növeli az ingereket azáltal, hogy növeli a választások számát és a döntések komplexitását. Legyen szó fontos döntésekről (hol élünk, mit csinálunk a munka érdekében, kivel randizunk) vagy triviális döntésekről (hol étkezünk, mit nézünk), minden eddiginél több lehetőségünk van, és több információ áll rendelkezésünkre. Alapvetően a reklám pszichológiája célja a fogyasztás trendjeinek megjósolása. A reklám ma már nem korlátozódik magazinokra, újságokra, rádióra, televízióra vagy akár az internetre. Valójában gyakorlatilag mindenben körülvesz minket.