Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pataki-Bagó Dorottya
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketing
pszichológia
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28537

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28537
005 20210208135318.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pataki-Bagó Dorottya 
245 1 0 |a Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban  |c Pataki-Bagó Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A termékek és szolgáltatások sikeres marketingje érdekében soha nem volt még olyan fontos alkalmazni a pszichológiát a marketing stratégiákra, mint most, amikor márkák ezrei ostromolják reklámokkal a fogyasztókat nap, mint nap. Az információkhoz és a kommunikációhoz való állandó hozzáférés növeli az ingereket azáltal, hogy növeli a választások számát és a döntések komplexitását. Legyen szó fontos döntésekről (hol élünk, mit csinálunk a munka érdekében, kivel randizunk) vagy triviális döntésekről (hol étkezünk, mit nézünk), minden eddiginél több lehetőségünk van, és több információ áll rendelkezésünkre. Alapvetően a reklám pszichológiája célja a fogyasztás trendjeinek megjósolása. A reklám ma már nem korlátozódik magazinokra, újságokra, rádióra, televízióra vagy akár az internetre. Valójában gyakorlatilag mindenben körülvesz minket. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing 
695 |a pszichológia 
695 |a reklám 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28537/1/Pataki-Bag%C3%B3%20Dorottya%20-%20Pszichol%C3%B3giai%20k%C3%ADs%C3%A9rletek%20felhaszn%C3%A1l%C3%A1sa%20a%20rekl%C3%A1mokban.pdf  |z Dokumentum-elérés