Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
Saved in:
Main Author: | Li Mingzu |
---|---|
Other Authors: | Gajzágó Dr. Éva Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | branding Customer Behaviour marketing New Marketing Pop-up stores |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28550 |
Similar Items
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
A Stand-up Comedy kommunikációja
: Turcsányi Ágoston
: Turcsányi Ágoston
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
The process of making a restaurant from the ground up
: Fidy Mátyás
: Fidy Mátyás
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
Projekt follow-up bemutatkozik az „Erfolgreich prasentieren” munkacímű, német nyelvű prezentációs anyag
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2008)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2008)
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Keeping up with the trends in virtue of the renewal of the Cultural Quarter in Nyíregyháza
: Duka Vanessza Mónika
: Duka Vanessza Mónika
Influence of the U.S. Economic Development on the Tech Companies and Start-ups
: Gafarova Adelya
: Gafarova Adelya
Futuring Cooperation and Bridging up Relations between Europe and Asia
: Koudela Pál, et al.
Published: (2024)
: Koudela Pál, et al.
Published: (2024)
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Market research and plan for Vietnamese fast-food chain-restaurant start-up
: Nguyen Tran Diemmi
: Nguyen Tran Diemmi
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Pursuing a career while keeping up the work-life balance
: Gál Fanni Éva
: Gál Fanni Éva
[Open up] ; [Stagflációs félelmek - Egy fölé] című cikkek fordítása
: Váczi Mariann
: Váczi Mariann
Vállalatok értékelésének módszerei, különös tekintettel a start-up vállalkozásokra
: Szendi Virág
: Szendi Virág
Start-up biosörgyár elindulásához szükséges kutatás, és üzleti terv
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
How to back up Modules with blended learning The e-Learning platform of FAME
: Németh Tamás
Published: (2019)
: Németh Tamás
Published: (2019)
Mentoring a gyakorlatban - T-Systems Magyarország Zrt. gyakornoki programja (SmartUp)
: Dalos Vivien
: Dalos Vivien
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
The integration process of ClickUp as a PMIS system into Crafthub's event project management
: Gombos Réka
: Gombos Réka
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Oil and Gas Market with expressly focus on Oil Price volatility. What factors are driving prices up and down?
: Erdenebileg Ariungerel
: Erdenebileg Ariungerel
Similar Items
-
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé -
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita -
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka -
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa