A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Áncsán Zsófia Petra
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiskereskedelem
közösségi média
marketing
online marketing
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28592
Leíró adatok
Kivonat:A 2020-as évre a koronavírus elterjedése rányomta a bélyegét. A járványhelyzet nem csupán a hétköznapokat, hanem a fogyasztók online jelenlétét és a tartalomfogyasztását is megváltoztatta. Szakdolgozatomban a COVID-19 hatására bekövetkező tartalomváltozást kutatom kifejezetten a Játéksziget kiskereskedelmi cég Facebook contentjére kiélezve. A lockdown előtti és alatti periódusokat vizsgálom dolgozatomban, annak érdekében, hogy a Játéksziget Facebook posztjainak tartalmi változását bemutathassam.