A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Áncsán Zsófia Petra
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:kiskereskedelem
közösségi média
marketing
online marketing
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28592

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28592
005 20210208135717.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Áncsán Zsófia Petra 
245 1 2 |a A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt  |c Áncsán Zsófia Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 2020-as évre a koronavírus elterjedése rányomta a bélyegét. A járványhelyzet nem csupán a hétköznapokat, hanem a fogyasztók online jelenlétét és a tartalomfogyasztását is megváltoztatta. Szakdolgozatomban a COVID-19 hatására bekövetkező tartalomváltozást kutatom kifejezetten a Játéksziget kiskereskedelmi cég Facebook contentjére kiélezve. A lockdown előtti és alatti periódusokat vizsgálom dolgozatomban, annak érdekében, hogy a Játéksziget Facebook posztjainak tartalmi változását bemutathassam. 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28592/1/%C3%81ncs%C3%A1n_Zs%C3%B3fia_Petra_HTJHLF_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés