Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Angi Tamás Nimród
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:európai marketing
fogyasztói magatartás
gépjármű
közlekedés
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28595

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28595
005 20210208135724.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Angi Tamás Nimród 
245 1 0 |a Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása  |c Angi Tamás Nimród  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A fenntartható mindennapi élet egyre nagyobb hangsúlyt kap, amelynek fontos része a közlekedés környezetbarátabbá tétele is.  Mivel az elektromos járművek működésénél nincs károsanyag kibocsátás, valamint megújuló energiával működnek, a tudatos, környezetbarát vásárlók számára ideális megoldás. ,Az elektromos motorok üzemanyag-hatékonysága a belsőégésű motorokkal szemben jóval kedvezőbb még akkor is,ha azokat nem megújuló forrásokból táplálják azokat. A technika fejlődésével és a társadalomban bekövetkező változásokkal az emberek és az áruk utaztatása az A pontból az út B pontjához  drasztikusan megváltozott,a gyorsasággal és pontossággal szembeni igény megnőtt. Elsősorban az  autóknál, de más járműveknél is, fontossá vált a  hatékonyság mellett a tisztább környezet, automatizáltabb működés.. Egyre többen nyitottak a telekocsizásra, az autómegosztásra is.. A mobilitás iránti igény növekedésével a közlekedési hálózat növekszik és egyre zsúfoltabbá válik. Ezen trendek mellett az elektromos járművek (akár hibridek, akár  teljesen elektromos) is egyre népszerűbbek.     Ezelőtt öt évvel, 2015-ben Magyarországon bevezették a zöldrendszámot, aminek köszönhetően a környezetbarát járművek értékesítés jelentősen megugrott. Az állam ösztönzőként ingyenessé tette a parkolást a zöldrendszámmal rendelkező autók számára, adókedvezményekben részesíti őket ( például cégautó adó mentes) és vásárlásukat támogatásokkal buzdítja. A mobilitás reformálása hazánkban is elkezdődött.           
695 |a európai marketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a gépjármű 
695 |a közlekedés 
695 |a marketing 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28595/1/Z%C3%B6ld%20rendsz%C3%A1mos%20aut%C3%B3%20tulajdonosok%20fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés