A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
Saved in:
Main Author: | Tóth Gergő Levente |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | cégismertetés CSR fogyasztói igények megismerése kommunikáció társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28597 |
Similar Items
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel
: Elbert Dénes Sámuel
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
Koronavírus légi szállítmányozásra gyakorolt hatásának bemutatása a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-n keresztül
: Konkoly Gergő István
: Konkoly Gergő István
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra
: Fülöp Zita
: Fülöp Zita
A Xerox Corporation CSR tevékenységének részletező elemzése
: Mészáros Aletta
: Mészáros Aletta
A tömeges testre szabás bevezetésének logisztikai folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
A zöld logisztika környezetre gyakorolt hatásának bemutatása Magyarországon működő vállalatokon keresztül
: Langó Lilla
: Langó Lilla
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
A kézilabda és a sportdiplomácia kapcsolata, valamint a Győri Audi ETO KC nemzetközi tevékenységének hatása a magyar sportdiplomácia megítélésére
: Fazekas Dóra
: Fazekas Dóra
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Ágazati költséggazdálkodás elemzése és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kláminger Bence
: Kláminger Bence
Ágazati költséggazdálkodás elemzése, és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kelemen Tamás
: Kelemen Tamás
A számviteli csalások vállalati értékváltozásra gyakorolt hatásának, illetve a piaci árfolyamváltozás kapcsolatának empirikus vizsgálata amerikai tőzsdei vállalatok példáján keresztül.
: Baracsi Áron Lajos
: Baracsi Áron Lajos
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
Similar Items
-
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István -
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea -
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel -
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita -
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor