A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Tóth Gergő Levente |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | cégismertetés CSR fogyasztói igények megismerése kommunikáció társadalmi felelősségvállalás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28597 |
Hasonló tételek
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Nike sportcipők vizsgálata, fogyasztói elégedettség és attitűd szempontjából
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel
: Elbert Dénes Sámuel
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban
: Pethő Rebeka
: Pethő Rebeka
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Koronavírus légi szállítmányozásra gyakorolt hatásának bemutatása a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-n keresztül
: Konkoly Gergő István
: Konkoly Gergő István
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
Nike Air Max Dn feel the unreal reklámkampány
: Rafael Klaudió
: Rafael Klaudió
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra
: Fülöp Zita
: Fülöp Zita
A Xerox Corporation CSR tevékenységének részletező elemzése
: Mészáros Aletta
: Mészáros Aletta
A tömeges testre szabás bevezetésének logisztikai folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
: Gyenesné Lajkó Noémi Ágnes
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A Nike futballcipők evolúciója Innováció,marketing és piacvezető stratégiák
: Szántó Bence
: Szántó Bence
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
A zöld logisztika környezetre gyakorolt hatásának bemutatása Magyarországon működő vállalatokon keresztül
: Langó Lilla
: Langó Lilla
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Hasonló tételek
-
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István -
Nike sportcipők vizsgálata, fogyasztói elégedettség és attitűd szempontjából
: Németh Kitti -
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea -
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor -
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel