An analysis of BPW-Hungária Ltd.'s marketing strategy

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polgár Bernadett
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business to business
digital media
marketing
marketing plan
marketing tools
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28601

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28601
005 20210208135759.0
008 210208suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Polgár Bernadett 
245 1 3 |a An analysis of BPW-Hungária Ltd.'s marketing strategy  |c Polgár Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a My thesis was written with the aim of maximizing BPW-Hungária Ltd.’s effectiveness in the marketing field. With this study, I would like to support the company to be up to date with the newest marketing trends and be aware of the importance of having the most suitable marketing strategy in order to increase brand awareness and maximize its profitability. This research is mainly based on my collected data from archival business records and information I gathered from the different department managers within the framework of personal interviews. The choice of this topic can be simply justified by the interest in marketing strategies and the eagerness to promote BPW-Hungária Ltd.’s significance. 
695 |a business to business 
695 |a digital media 
695 |a marketing 
695 |a marketing plan 
695 |a marketing tools 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28601/1/DISSERTATION-Bernadett%20Polg%C3%A1r.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28601/2/Titkositasi%20kerelem%20.pdf  |z Dokumentum-elérés