Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
Saved in:
Main Author: | Győry Viktória |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | énkép influencer marketing önbecsülés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28603 |
Similar Items
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
A testpozitív mozgalmak és médiatartalmak hatása a nőkre
: Nyilas-Melega Tímea
: Nyilas-Melega Tímea
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
A gyermekvállalás és a nemiség hatásai a nők karrierjére, különös tekintettel a rendvédelemben dolgozó nőkre
: Vaszkó Bernadett
: Vaszkó Bernadett
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre
: Hawartheh Mirjam
: Hawartheh Mirjam
Az influencer marketing hatásai a Z generációsokra
: Szabó Márkó
: Szabó Márkó
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
A GAZDASÁGI VÁLSÁGOK TERMÉSZETÉBEN MEGJELENŐ VÁLTOZÁSOK ELMÉLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
A digitalizáció nyomán megjelenő új üzleti modellek hatása az autóiparra
: Sötét Mátyás János
: Sötét Mátyás János
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Similar Items
-
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária -
A testpozitív mozgalmak és médiatartalmak hatása a nőkre
: Nyilas-Melega Tímea -
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra -
A gyermekvállalás és a nemiség hatásai a nők karrierjére, különös tekintettel a rendvédelemben dolgozó nőkre
: Vaszkó Bernadett -
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára