Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Garancsi Lotti Réka
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejlődéslélektan
gyerekek
médiafogyasztási szokások
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28605

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28605
005 20210208135817.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Garancsi Lotti Réka 
245 1 0 |a Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai  |c Garancsi Lotti Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájaként a reklámok gyerekekre mért hatásainak vizsgálatát választottam. Ez egy hozzám közelálló terület, mert az egyetemi éveim során egyre inkább elkezdett érdekelni a reklámpszichológia, és sokat olvastam az évek alatt ehhez kapcsolódó könyveket. Aktuális témának találtam, mert a mai gyerekek mindennapjainak java részét kiteszi az elektronikus eszközök használata, ahol rengeteg reklámmal találkozhatnak. A tanulmányomban a reklám fogalmáról, gyerekek, mint fogyasztókról, magáról a reklámpszichológiáról írtam. Később kitértem a média gyerekekre mért hatásaira pszichológiai szempontból, végül néhány mondatban írtam a gyerekek megjelenítéséréről a reklámokban. Szakirodalmi áttekintésem után, egy kérdőíves kutatást végeztem el, az átláthatóbb eredmény érdekében. Olyan szülőket kértem fel a kérdőív kitöltésére, akiknek gyereke az internet világában nőtt fel. Szakdolgozatom célja az volt, hogy fényt derítsek arra, mennyire vannak jelen a mai kisgyerekek életében a reklámok, és hogy ezek pozitívan, vagy negatívan hatnak-e rájuk, és ez által az egész család mindennapjaira. 
695 |a fejlődéslélektan 
695 |a gyerekek 
695 |a médiafogyasztási szokások 
695 |a reklám 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28605/1/Rekl%C3%A1mok%20gyerekekre%20gyakorolt%20hat%C3%A1sai.pdf  |z Dokumentum-elérés