A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
Saved in:
Main Author: | Burján Gábor |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | értékesítési csatorna jegyvásárlás MÁV-START Zrt. multichannel vasút |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28611 |
Similar Items
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna
: Égető Benigna
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka
: Borvendég Boglárka
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás
: Krisztián Tamás
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
Az üzleti alapon közlekedő nemzetközi vonatok jövedelmezőségének tervezése, elemzése a MÁV-START Zrt.-nél
: Kardosné Bálint Ágnes
: Kardosné Bálint Ágnes
A tréningek szerepe és jelentősége a képzés-fejlesztésben a MÁV-START Zrt. példáján keresztül
: Óvári Orsolya Éva
: Óvári Orsolya Éva
Az átalakulás számviteli teendői, a MÁV-START Zrt. átalakulásán keresztül bemutatva
: Koppány Zoltánné
: Koppány Zoltánné
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta
: Ughy Renáta
A MÁV-Start vállalati stratégiájának elemzése a vasúti személyszállítás liberalizációjának tükrében
: Simon Bence
: Simon Bence
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
A MÁV-START Zrt. társadalmi felelősségvállalása a többcélú IC+ vasúti személykocsi fejlesztése során az akadálymentesítés megvalósításával
: Mércse Dávid
: Mércse Dávid
Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon
: Schröder Maximilian Mathis
: Schröder Maximilian Mathis
Új partnerminősítési módszertan a MÁV Zrt.-nél
: Nagel Domonkos
: Nagel Domonkos
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a MÁV Zrt-nél
: Patyiné Brezovich Éva
: Patyiné Brezovich Éva
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése
: Krcsma Patricia
: Krcsma Patricia
A vasúti káresemények ügyintézési folyamata a MÁV Zrt-nél
: Pécsi Gergely
: Pécsi Gergely
Személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Pajor Henrietta Dóra
: Pajor Henrietta Dóra
Új termék bevezetése a MÁV FKG kft-nél
: Törőcsik Gábor
: Törőcsik Gábor
Személyes értékesítés a Chef Market Zrt.-nél
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
Termelés és értékesítés folyamata a Zalakerámia Zrt-nél
: Kupó Dóra
: Kupó Dóra
Az európai uniós források szerepe a MÁV Zrt. infrastruktúrájának megújulásában
: Szabó Máté
: Szabó Máté
A hatékony értékesítés elméletben és gyakorlatban az Eurosped Zrt.-nél
: Szakács Éva Zita
: Szakács Éva Zita
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József
: Puskás József
Mérlegen a hazai start-upok
: Márkus Mónika
Published: (2016)
: Márkus Mónika
Published: (2016)
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
A MÁV ZRt. Árufuvarozási Üzletág szerepe és kitörési lehetőségei a magyarországi műtrágyaellátási piacon
: Schäffer Adrienn
: Schäffer Adrienn
MÁV-HÉV Zrt. költségkimutatása a kiválás előtt és után
: Pap Mónika
: Pap Mónika
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
A vezetői kompetenciák és attitűd szerepe a teljesítményértékelésben a MÁV SZK Zrt. példáján keresztül
: Papp Emese Erika
: Papp Emese Erika
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
Számítógéppel támogatott számviteli információs rendszer bemutatása MÁV Zrt. gyakorlatában
: Faragó László Zoltán
: Faragó László Zoltán
Az értékesítés lehetőségei és határai az Aegon Lakástakarékpénztár Zrt-nél. Az értékesítés fejlődésének elemzése a fejlődésre ható tényezők alapján.
: Knausz Aletta Flóra
: Knausz Aletta Flóra
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A munkavégzéshez használt gépekkel kapcsolatos költségek megjelenítése és kezelése az SAP használatával a MÁV Zrt.-nél
: Szabó Ottó Richárd
: Szabó Ottó Richárd
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
Az értékesítés szerepe az Eurosped Nemzetközi Szállítmányozási Zrt.-n belül
: Molnár Marianna
: Molnár Marianna
Similar Items
-
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna -
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina -
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka -
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter -
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás