Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Skrach László Károly
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árupiac
divat
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elsődleges piac
fogyasztói kultúra
másodlagos piac
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28617
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során az online kereskedelem alakulásait és trendjeit vizsgáltam a fogyasztók cipővásárlási szokásain keresztül. Részletesen bemutatom a legnagyobb bevételű cipőmárkák online piacát és a limitált cipőkre kialakult fogyasztói szokásokat a másodlagos piacon. Elemeztem az egyetlen magyar vállalkozást, amely a limitált cipők másodlagos kereskedelmével foglalkozik. A kutatás során felhasználtam azokat az elemzési módszereket, amelyeket az egyetemi évek alatt tanultam meg, többek közt a Porteri öt erő modellt, a STEEP- és SWOT analízist, valamint elemeztem a versenytársait is. Szakdolgozatom egy kvantitatív kutatással zárul, melyben azon magyar fogyasztók online cipővásárlási szokásai vizsgáltam, valamint választ kaptam arra is hogy milyen fogyasztói szokások jellemzőek a másodlagos piacon.