Influencer marketing egy influencer szermszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pálinkás Szilvia Klaudia
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influencer marketing
marketing
marketing kommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28645

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28645
005 20210208140740.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pálinkás Szilvia Klaudia 
245 1 0 |a Influencer marketing egy influencer szermszögéből  |c Pálinkás Szilvia Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az utóbbi években egyre népszerűbbé váló influenszer kifejezés mára már majdnem mindenki számára ismert. Bár mindig megvoltak a korok különböző véleményvezérei, az utóbbi években vált egyre gyakoribbá a szó mindennapi életben történő használata.Szakdolgozatomban influencerként szeretném bemutatni influencer marketing mibenlétét, hátterét és történetét, majd saját énmárkám alkalulását és influencerként szerzett tapasztalataim. 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketing kommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28645/1/P%C3%A1link%C3%A1s%20Szilvia%20Klaudia%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés